Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. При отриманні товару, споживач погоджується зі станом товару, характеристиками та комплектацією.
ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЄ ТОВАР, ЯКЩО:
• пройшло більше 14 днів з моменту придбання.
• Б/У товар за домовленістю
• товар був у використанні, є сліди встановлення або експлуатації.
• не збережено або пошкоджено заводське пакування (надірване, деформоване, присутні сліди бруду, вологи тощо), не збережено пакети, наклейки, ярлики.
• не збережено повної комплектації, відсутні елементи або частини товару.
• під час перевірки були виявлені ознаки стороннього втручання (розбірка, спроба ремонту, мастило/очищення сторонніми речовинами)
• під час перевірки були виявлені пошкодження під впливом екстремальних температур або спричинені потраплянням усередину виробу: бруду, сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо.
• товар із категорії “Олії та хімія” у випадках, коли пломби були пошкоджені.
ОПЛАТА ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ:
• при поверненні товару, який не підійшов за характеристиками, вартість доставки компенсує покупець.
• при обміні або поверненні товару з вини магазину – доставку повернення компенсує магазин і є безкоштовною для клієнта.
ДЛЯ УСПІШНОГО ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ:
1. Перевірте можливість повернення:
• упевніться, що з моменту придбання не минуло 14 днів.
• переконайтеся, що товар не був у використанні, збережений товарний вигляд та фабрична упаковка.
• упевніться, що збережена повна комплектація товару.
2. Повідомте нам про повернення.
ВАЖЛИВО! Не надсилайте товари без створення запиту на повернення!
Ми не приймемо таке повернення.
3. Надійно запакуйте товари та надішліть:
Протягом 2-5 днів наш склад отримає ваше повернення, перевірить стан товару та наявність усіх комплектуючих. Після перевірки ми зв'яжемося з вами, щоб узгодити обмін або повернення коштів.
ВАЖЛИВО! Зверніть увагу, що процес повернення коштів може тривати до 14 днів з моменту відправки.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категоріям, зазначеним у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.